De PR-commissie heeft de volgende taken:
De PR-commissie werkt nauw samen met vooral de TRA en Automatisering & Service (ICT). Voor Automatisering & Service betreft dit vooral het doorgeven en bespreken van ICT-gerelateerde wensen van het bestuur en de leden m.b.t. de verdere ontwikkeling van de website en andere automatiseringsvraagstukken. De samenwerking met de commissie TRA heeft vooral betrekking op het op de website plaatsen van PE-aanvragen, hernieuwde accreditaties en het up-to-date houden van het Handboek voor de Registercounsellor ABvC®.
Naast de bovenstaande activiteiten die vooral gericht zijn op de leden, zal de ABvC op diverse manieren naar buiten treden. Zo wordt er gewerkt aan live streaming van workshops en themadagen, wat het mogelijk maakt dat mensen in Heel Nederland daaraan deel kunnen nemen. Het ontwikkelen van een podcast is weer een andere manier om de landelijke bekendheid van de ABvC en het vak counsellor te verbeteren. Daarnaast worden de bekende social media platforms zoals Facebook, Twitter en LinkedIn niet vergeten.
Wil je op de hoogte blijven van de ABvC en counselling in het algemeen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Een lidmaatschap van de ABvC biedt veel voordelen als je als counsellor aan de slag wilt gaan. klik op de button voor meer informatie of om je aan te melden.
De ABvC organiseert regelmatig workshops en themadagen die je ook als niet-lid kunt bijwonen. Klik op de button voor meer informatie.