PR-activiteiten

De PR-commissie heeft de volgende taken:

  • Nieuwsbrieven maken en versturen naar leden en externe contacten
  • Uitbreiding en onderhoud van de ABvC website
  • Enquêtes maken
  • Themadagen, workshops en Algemene Ledenvergadering voorbereiden (informatie naar leden sturen)
  • Certificaten en evaluatieformulieren maken voor de deelnemers aan themadagen en workshops
  • Certificaten sturen naar leden die hun herregistratie succesvol hebben afgerond.

 

 

De PR-commissie werkt nauw samen met vooral de TRA en Automatisering & Service (ICT). Voor Automatisering & Service betreft dit vooral het doorgeven en bespreken van ICT-gerelateerde wensen van het bestuur en de leden m.b.t. de verdere ontwikkeling van de website en andere automatiseringsvraagstukken. De samenwerking met de commissie TRA heeft vooral betrekking op het op de website plaatsen van PE-aanvragen, hernieuwde accreditaties en het up-to-date houden van het Handboek voor de Registercounsellor ABvC®.

Naast de bovenstaande activiteiten die vooral gericht zijn op de leden, zal de ABvC op diverse manieren naar buiten treden. Zo wordt er gewerkt aan live streaming van workshops en themadagen, wat het mogelijk maakt dat mensen in Heel Nederland daaraan deel kunnen nemen. Het ontwikkelen van een podcast is weer een andere manier om de landelijke bekendheid van de ABvC en het vak counsellor te verbeteren. Daarnaast worden de bekende social media platforms zoals Facebook, Twitter en LinkedIn niet vergeten.

Blijf op de hoogte van de ABvC

Nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van de ABvC en counselling in het algemeen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

Inschrijven

Lid worden?

Een lidmaatschap van de ABvC biedt veel voordelen als je als counsellor aan de slag wilt gaan. klik op de button voor meer informatie of om je aan te melden.

Meer info

Komende workshops

De ABvC organiseert regelmatig workshops en themadagen die je ook als niet-lid kunt bijwonen. Klik op de button voor meer informatie.

Naar de agenda
Top