Een geschil tussen jou en je cliënt probeer je natuurlijk in eerste instantie samen op te lossen. Er kunnen echter diverse redenen zijn waarom dit uiteindelijk niet lukt. In dat geval kun je een beroep doen op onze klachtenfunctionaris, Jorge de Vries. Als neutrale partij zal hij proberen te bemiddelen en het geschil samen met jou en je cliënt op te lossen.
Als ook dat niet mocht lukken, wordt de klacht of het geschil neergelegd bij de SCAG.
Als bemiddeling door dhr. Jorge de Vries in een conflict of geschil noodzakelijk is, zijn de kosten van de eerste 3 consulten voor rekening van de ABvC. Wil je meer gesprekken, dan betaal je die extra kosten zelf.
Klachtenfunctionaris voor de ABvC
Telefoon: 046 486 1502
Wil je op de hoogte blijven van de ABvC en counselling in het algemeen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Een lidmaatschap van de ABvC biedt veel voordelen als je als counsellor aan de slag wilt gaan. klik op de button voor meer informatie of om je aan te melden.
De ABvC organiseert regelmatig workshops en themadagen die je ook als niet-lid kunt bijwonen. Klik op de button voor meer informatie.